boleh kasi thumbs up tak?

Thursday, September 15, 2011

UNTUNG KANN!!!

halluuu.assalamualaikum.ok baiklah ni post yang pantas macam instant noodle sebab lepas ni aku ada orientasi pulak. WHAT!!??? dah 2 minggu orientasi lagi.?? ok this one orientasi untuk kos pulak ye, dengan seniorsenior. since this is the first time i update my blog lepas daftar kat 'U', meh aku tunjuk bilik aku kat korang yerk.


ok ni la bilik EKSKLUSIF kitorang (aku, syaza n farah). sebenarnya kami ni tak ada bilik sebab ada kecelaruan semasa berpindah bilik.so kitorang katenye sementaraje di bilik ekslusif ni.ape2npun dyorang tak penah halau pulak.doa2kanlah ni bilik tetap kitorang ye. :) cunlah gitu!!!! sebabnye bilik ni ade XTRA SOMETHING. ni ha meh aku zooooommm siket.


itu apa??ha itu lah penyaman udara a.k.a air conditioner.haaa cik kiah, KAU ADE?? haha.ok see you next time.paipaipai. :)

kBYE

0 comments:

Post a Comment