boleh kasi thumbs up tak?

Wednesday, July 6, 2011

stupid face

if i were a beautiful princess, i will not post this entry.
dear people, once again, please dont judge a book by it's cover.
ok, back to mothers tongue :p


memanglah muke aku ni cenggini

wahai orangorang yang berpangkat dalam sesuatu organisasi, seorang pembawak teksi tu belum tentu lagi tak penah belajar ABC
sifat 'humanity' sepatut ada dalam diri korang semua 
tak kira lah pangkat tinggi ke rendah ke
korang ade pangkat pun belum tentu korang berkebolehan.
Zaman sekarang ni, susah nak cari yang berkebolehan betul.
maklumla semua kotor kaaaann..
nak cakap banyak pown tak guna, lumrah manusia, nampak orang muke innocent ket mcm beruk kat ats tu, sebelah mate pown tak pandang.
aku yang berada di tempat beruk tuh, memang la sedih
takkanle teman nak wat poster besar2 bagitahu teman ni org yang belajar gak
suke hati la korang nak pandag sengkek ke
 aku tak kisah
sedih ade la.
yang penting LU LANGSI LU MATI
memangla aku pendek dan 'cumell' tapi jgn senang2 pijak kepala orang sebegini.
my brain always keep working by thinking of good things for me without hurting anyone else.insyaAllah.
kalau terpaksa menyakiti tu, nanti saya mintak maaf laa~


terima je lah dah Allah bagi aku muka yang 'innocent' (ye ke) ni.
syukur gak, at least orang tak de la ingat aku ni jenis high class ke ape..
(memang bukan kategori tu pown)
lagipun bersederhana tu kan lagi elok. ikut resmi padi kan.
tapi janganlah anggap aku ni teruk sangat
walaupun anda di tingkat atas, ingatlah orang di tingkat bawah..sebab anda juga pernah berada dibawah sebelum naik ke atas. :) 

p/s: muka saya memang nampak agak vodoh pun, btw Alhamdulillah ~ secantik kejadian dah ni

kBYE!!

0 comments:

Post a Comment