boleh kasi thumbs up tak?

Sunday, July 31, 2011

ALHAMDULILLAH

Add caption

ALHAMDULILLAH, Ramadhan yang penuh keberkatan sudah tiba. okay selamat berpuasa kepada semua ya.sama2lah kita berebut himpun pahala di bulan yang penuh makna ni. name pun bulan penuh keberkatan, setiap saat dalam bulan ni kalau kita manfaatkan insyaAllah ganjaran yang kita dapat sebabnye kan syaitan dah diikat so suppose takde halangan lah kalau nak buat kebaikan. jadi ramadhan ni menguji NAFSU umat islam. so meh jom try test power di bulan ramadhan ni siapa yang boleh tahannafsu makan, minum, dan lainlainlah ok. aku pun bukanlah sempurna, story macam ustazah jgnlah disalah anggap ke ape lak ye, cuma nak berkongsi je yop,sesama berpesan ape salahnye kan.

Ramadhan tahun ni aku extra happy sikit la kan coz tahun lepas boleh kira berapa kali aku berbuka ngan family,.tahun ni aku siap berenti kerja lagi, dapatla spent time berpuasa ngan family. selalunya petangpetang time masak juadah berbuka memang riuh walaupun kami 3-4 orang je kat dapur (mama,ayu,aku n yana).biasalah nak bagi hilang letih kan. 
ntah tahundepan dapat sambut ramadhan,berpuasa ngan family (especially mak aku yang dah macam kawan tu).

~ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna.agar dapat ku lalui dengan sempurna.~

SEMOGA RAMADHAN KALI NI MEMBERI KEINSAFAN DAN KEBERKATAN KEPADA SEMUA UMAT ISLAM. :)


p/s: aku tak excited lak nak raya, banyak benda lain nak fikir kan. =,=

okBYE


0 comments:

Post a Comment