boleh kasi thumbs up tak?

Thursday, July 28, 2011

airpasangpagisurutpukullima~

haihai.baiklah tajuk entry tak ada kena mengena dengan ape yang ada dalam kapala hutak aku nih sekarang. cuma ada beberapa pemikiran yang aku nak share la kononnye ngan korang berkaitan ngan ape yang korang buat dkat pessbuk tuh. (maybe bukan korang tapi ada laa kawankawan korang ke) 

baiklah awak semua~~~~

  1. korang nak buat in relationship ke ape kejadah lantak korang lah, tapi perlu ke dekat url tu ltak name boipreng ataw gopreng korang.nanti gaduh nanti sibuk pulak nak delete akaun pesbuk sbab ade kenangan name tu, contohnnye www.facebook.com/kuloplovejoyah , nanti susah pulok kawan laen jadi mangse.jadi takpayah le kaitkan ape2 akaun laman sosial korang ni dgn psngan ke, laen la dah halal hubungannye ye dak.
  2. pesbuk tu bukannye dapat membantu korang membuat ape2 keputusan dengan tepat.paling tidak korang akan dapat buah fikiran dr rakan sebaye ynag mane same otak ngan korang,tambah2 hal yang serius nih.soal duniawi dan fizikal tu maybe tak keterlaluan kot. yang agak annoying tu ble macam dah tak ada Allah s.w.t  bagi korang nak berkongsi cerita peribadi, bagi aku lebih baik berdoa pd Allah drpd memalukan diri kat public (laman fb). buat istikharah dapat pahala :)
  3. kalau nak gaduh ke hape ke, janganlah terang tangtang sangat sampai 1 dunia tahu yang korang ni berkemahiran dalam mengarang ayatayat yang bengis dan ganas. i takut youuu kononnye la.padahal orang pandang nanti macam "budak ni baru nak up la ni`" malu muko mu!!!
ok saya dah habis membebel ni sekarang silalah beralih tumpuan ke blog laen pulak.

 this entry was created based on random observation (walaupown random tapi sering berlaku) so memang ada kene mengena antara yang hidup sahaja. for those yang terasa pedas.ampun maaf dipinta sempena bulan ramadhan yang bakal menjelang.

p/s: welcome Ramadhan :)


okBYE

0 comments:

Post a Comment