boleh kasi thumbs up tak?

Tuesday, June 28, 2011

MAKANAN RINGAN

hari tu aku g 7eleven, tetibe ternampak lak novel grafik (komik) tajuk: lawak junk food lunch.
memang excited la aku..
ok la, utuk pengetahuan korang, aku ni memang kaki komik,
kalau orang lain beli novel bace bagai nak gila, aku ni sori lah ye,,kureeenggg sikit layan novel.
tp citer novel ni ak best kalau dah diTVkan contohnya yang baru-baru ni NORA ELENA,(satu rumah layan oww termasuk adik aku yang ganas tambah macho kononnye)
okok, balik pada LAWAK JUNK FOOD ni, sangat seronok laa sebab yang first komik ni (junk food breakfast) published waktu februari 2010, then bulan may 2010 kan aku dah melangkah ke matrik selama setahun, jadi aku ingat aku dah ketinggalan siri junk food kedua ni.
rupa-rupanye, yang 2nd ni baru je released bulan mei hari tu.. so aku ni tak la ketinggalan zaman gak.
aku rase memang komik ni sesuai dengan name dye la kan 'junk food'

junk food : breakfast

junk food : lunch
 citer dye kdg2 mmg tak masuk akal,tak logik segala tapi mcm citer kung fu hustle kan, walau tak logik tapi boley wat perut bersenam gak coz ada gelak2 kan.
aku boleh bagi rating 4 bintang laa kalau korang nak beli kan.. 
nak pinjam kat aku bole jerr, TAPI PULANG BALIK!!!! :)

ok, lastly, tak sabar tunggu neXt JUNK FOOD!!
K.BYE

0 comments:

Post a Comment