boleh kasi thumbs up tak?

Tuesday, October 25, 2011

segmen auni : exam oooh exam

cik auni kita ni macam tahutahu je aku baru lepas exam kan. jadi aku nampak segmen ni cam best je sebab sebelum ni asyik segmen tambah follower,blablabla..lets join lah segmen auni ni, bukan susah pun. dye tak suruh bagitau result pun..
siapesiape yang nak join segmen auni ni klik banner diatas, tq :)


ok, untuk join segmen ni auni suruh kita jawab soalan yang memang paling menguji minda tahap ultraseven punya. jap ambil masa nak fikir jawapan :D


soalansoalannya bebunyi begini (saya sertakan jawapan saya sekali)

BILA TAHUN ANDA MENDUDUKI EXAM UPSR ?  2004
   BILA TAHUN ANDA MENDUDUKI EXAM PMR ?   2007
   BILA TAHUN ANDA MENDUDUKI EXAM SPM ?   2009

kan menguji minda tu. haha. saya dah join, anda bila lagi????
semoga dengan segmen ni bloggers akan lebih erat since dah tahu sedikit sebanyak tentang blogger lain kan.

kebetulan saya ada sesuatu nak share tentang hal berkaitan exam juga lah.kalau nak tahu, baca next entry ok. :)

p/s: tengok banner atas, teringat pulak time exam tadi tak hitamkan betulbetul jawapan.haishh melayanglah markah~

ASSALAMUALAIKUM 


2 comments: